Mijn nieuwe klas.

Heel veel kindjes bij elkaar. Ooh, wat leuk! Wat doen ze daar? Spelen in de poppenkamer en prentjes kijken in een boek. Ook verven met een grote kwast en kijken of de puzzel past. Water drinken uit de kraan en soms ook even bij de juffrouw staan. Dan een heel klein beetje moe.... Nu maar vlug naar huis toe!  💤🏠

De kinderen zijn de afgelopen weken hard op ontdekking gegaan in hun nieuwe klasje. Ikzelf heb ook heel wat dingen over de kinderen ontdekt. Zo heb ik gezien dat er heel wat kinderen graag bouwen in onze klas. Met veel trots laten ze hier hun eerste creaties zien. 🤩

In onze klas zitten er ook ontzettend goede puzzelaars!

Hierdoor volgende natuurlijk al snel  onze eerste puzzelkampioen. Een hele dikke proficiat aan Siebe!

Wisten jullie trouwens dat er in de bosdierenklas echte kunstenaars zitten? Kijk maar even mee!

Zo maakten we ons eerste kunstwerk:

ONZE EIGEN BOEKENTAS

Natuurlijk wordt er niet alleen gespeeld in onze klas. Er wordt ook heel hard gewerkt en we leerden zeer veel nieuwe dingen bij! Zo hebben we geleerd om onze naam te schrijven. Hiervoor moesten we zeer aandachtig en geconcentreerd te werk gaan.

Al snel volgende ons eerste "taakje".

Ooh trouwens..... We hebben ook 1 nieuw harig vriendje bij ons op school.....

OREO!

Deze maand hadden we twee bosdieren die jarig waren.

Hiep hiep hoera!!

Yaamin 4 jaar!

Rabia 4 jaar!

PHSSTTT!!!

Willen jullie graag nog wat meer foto's zien? Kijk dan zeker ook even bij "glunderen". Daar hebben de kinderen van de bosdierenklas samen met juf Bernadet onze glunderketting gemaakt!

🦌🌳